• FAQ - Pytania i odpowiedzi

FAQ - Najczęstsze pytania klientów i nasze odpowiedzi


1. Czy mogę zrealizować kilka bonów/ kodów rabatowych w Państwa sklepie?


Bony rabatowe w postaci kodów rabatowych można zrealizować TYLKO I WYŁĄCZNIE w sklepie internetowym, składając zamówienie na wybrane produkty. Kod rabatowy należy umieścić w dedykowanym do tego celu polu, na etapie finalizowania zamówienia w koszyku z produktami.

W każdym zamówieniu można wykorzystać tylko jeden kod rabatowy.

 

2. Jak długo ważne są kody rabatowe?


Kody rabatowe umieszczone na:

  1. Voucherach – ważne są zgodnie z informacją podaną na dokumencie
  2. Bonach/ nagrodach – ważne są zgodnie z informacją podaną na bonie
  3. Promocji okresowej/ newsletterze – ważne są do dnia podanego w komunikacie promocji

 

3. W jakich dniach i godzinach możliwy jest kontakt ze sklepem?


Kontakt ze sklepem możliwy jest od poniedziałku do piątku (z wyjątkiem świąt i innych dni wolnych od pracy oraz z wyjątkiem okresów kiedy sklep może być nieczynny zgodnie z komunikatem wyświetlanym na stronie sklepu) w godzinach od 8:00 do 16:00.

 

4. Wysłałem/am towar do zwrotu. Kiedy dostanę zwrot środków?


Zwrot środków za zwrócone towary realizujemy w terminie maksymalnym do 14 dni licząc od dnia otrzymania paczki w siedzibie sklepu lub poinformowania o tym fakcie pocztą email, zgodnie z informacją zamieszczoną w regulaminie sklepu oraz informacją zawartą w zakładce ZWROTY I REKLAMACJE, tutaj.

 

5. Czy mogę przynieść osobiście zwracany towar?


Procedura zwrotu towaru jest realizowana zgodnie z informacją zawartą w dziale ZWROTY I REKLAMACJE na stronie sklepu internetowego. Pełna informacja tutaj

 

6. Czy jest możliwa wymiana towaru?


W celu chęci wymiany towaru na inny wariant (kolor, rozmiar, wersja) prosimy o kontakt ze sklepem za pośrednictwem adresu email hello@sailovnia.pl.

 

7. Czekam na wymianę towaru? Kiedy dostanę paczkę?


W przypadku jeżeli sklep wyraził zgodę na wymianę towaru, paczka do klienta z pożądanym towarem zostaje nadana do klienta niezwłocznie, w kolejności i zgodnie z harmonogramem pracy sklepu. Klient otrzymuje każdorazowo powiadomienie (email, telefon, aplikacja) po nadaniu nowej paczki. Sklep nadaje nowy towar na wymianę, po otrzymaniu nieprawidłowego towaru od klienta.

 

8. Chciał/abym  reklamować towar? Jak to zrobić?


W celu zgłoszenia reklamacji dotyczącej zakupionego towaru w naszym sklepie, prosimy o postępowanie zgodnie z instrukcją zawartą w zakładce ZWROTY I REKLAMACJE tutaj, na naszej stronie internetowej www.sailovnia.pl

 

9. Czy można zamówić towar, który jest niedostępny do zakupu na stronie internetowej sklepu?


Strona internetowa prezentuje aktualny stan oferty sklepu wraz z informacją o dostępności. Niektóre produkty mają zawartą informację o dłuższym czasie oczekiwania do wysyłki. Będąc zalogowanym do swojego konta klienta, można ustawić powiadomienie o pojawieniu się danego produktu na stanie magazynowym, jeśli w danej chwili jest on niedostępny. Jeśli interesuje Państwa inny produkt, niezawarty w ofercie sklepu, prosimy o skierowanie takiego zapytania na adres hello@sailovnia.pl.

 

10. Jak dobrać rozmiar butów balastowych marki Zhik lub Rooster?


W celu dobrania odpowiedniego rozmiaru obuwia, zalecamy dokładne zmierzenie długości stopy, od czubka dużego palca do końca kości pięty. Wymiar w mm porównać z wartościami zawartymi w tabeli rozmiarowej (w przypadku Zhik będzie to wartość JAPAN mm) Wartość w mm porównać do wartości rozmiarów oferowanej przez sklep. Zazwyczaj są to rozmiary podane w systemie UK lub US (w przypadku kaloszy Zhik)

11. Dlaczego nie zostały naliczone punkty lojalnościowe do mojego konta po złożeniu zamówienia


Punkty lojalnościowe można zbierać i wykorzystywać mając założone konto klienta w naszym sklepie internetowym. Punkty naliczają się do konta w momencie zmiany statusu zamówienia na WYSŁANE, czyli w momencie nadania paczki do firmy kurierskiej.